O raporcie

Marketing pokoleń

Raport Kantar Polska

Właściwe zrozumienie zachowań pokoleń nie opiera się wyłącznie na kryteriach metrykalnych – to różnice postaw, poglądów, wartości.

 

Czy osoby, które wychowywały się w odmiennych okolicznościach społecznych, kulturowych, historycznych inaczej reagują na otaczającą ich rzeczywistość? Jakie podejmują decyzje i jakie mają oczekiwania wobec dynamicznie zmieniającego się świata? Na ile dotychczasowe doświadczenia życiowe pomagają im radzić sobie w kryzysach? Czy i jak modyfikują swoje postawy?

 

Raport Pokolenia obrazuje zachowania w różnych sferach życia w ujęciu pięciu (Generacje: Alfa, Zet, Iks i Baby Boomers) generacji Polek i Polaków oraz, co jest bardzo unikalne, pokazuje jak zmieniają się pokolenia w ciągu dekad, czyli jakimi osobami były np. dzisiejsze Y, dziesięć lat temu? Czy świat wartości, potrzeb, upodobań się zmienia wewnątrz pokolenia wraz w wiekiem?

 

Opis świata czterech generacji zaczerpnęliśmy z tak zróżnicowanych źródeł, jak badanie ilościowe Target Group Index (największe badanie konsumenckie w Polsce prowadzone nieprzerwanie od 1998 roku), dane publikowane przez Główny Urząd Statystyczny, a także z etnograficznych badań jakościowych przeprowadzonych na potrzeby niniejszego raportu przez IRCENTER.

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i kontaktu.

Jolanta Michałkiewicz

Account Manager, TGI, Kantar Polska